14 aprilie 2011

Cum aşa? ep. 6 - Sondaj de opinie.

Bună, lume! Probabil că unii dintre voi, în decursul zilei de astăzi, mai exact după-masă aţi intrat pe blogul meu, şi era chiar random, vai de el. Asta pentru că era în renovare. După cum puteţi vedea, am o temă nouă, un logo nou (pe care l-am făcut în GIMP, doar din litere), font nou, şi o mascotă nouă, Pac-Man. Dar nu prea am idei, însă am întrebări.

1. Descrie în câteva cuvinte ce crezi tu despre noul look.
2. Crezi că e mai bun ăsta, sau ăla cu turnul Eiffel şi mult albastru?
3. Ce crezi despre blogul meu, în general? (nu accept 'Îmi place' sau alte variante sinonime, vreau păreri)

Un comentariu:

  1. 1.Tipule , cu lookul asta nou, esti "pă trend" ;)
    2.Sincer , nu stiu de ce ai folosit Turnul Eiffel in skinul trecut... deci asta e mai bun :)
    3.You're keeping it real ;)

    RăspundețiȘtergere