18 aprilie 2011

Frustrant ep. 6/Concurs - Vecini de coşmar

Ei bine, astăzi am să încep o serie nouă de posturi numite "Concurs" şi o să vedeţi în ce constă. Tema de azi e despre vecinii mei de când stăteam la bloc. Eu stăteam la etajul 3, iar echipele de azi sunt:
1. Pigmeii - Vecinii de la 4. Le ziceam aşa pentru că amândoi, el şi ea erau mici de înălţime, el foarte gras, şi fiicele lor erau proaste şi curve.
2. Beţivii - Vecinii de la 2, ăia doi mereu beau, erau alcoolici. Aveau o fată, săraca traumatizată.
3. Mâţarii. - Vecinii de la 1, ăia doi au vreo 10 mâţe mari de tot.
REGULAMENT: Fiecare echipă începe cu 0 puncte, şi primesc 1, 2, 3 sau 4 puncte în funcţie de cât respectă cerinţele rundei. Cea care acumulează mai multe puncte este câştigătoare.
Şi începem.
RUNDA 1 - Nivel de teroare
Adică cât de tare mă terorizau ei.
1. Pigmeii: Ei mai ziceau câteodată că dice îmi las bicicleta în scară. [+1p]
2. Beţivii: Ei urlau mereu când ne jucam p-afară să nu ne mai jucăm, toată lumea la ei în case că îi deranjam cică. Şi pentru asta toată lumea îi ura. [+3p]
3. Mâţarii: Ei îşi lăsau mereu mâţele libere şi deseori intrau în casele oamenilor şi era enervant până să le scoţi. Şi când stăteau pe casa scării şi treceam săreau pe mine şi mă zgâriau. [+3p]

SCOR: Pigmeii: 1p
          Beţivii: 3p
         Mâţarii: 3p


RUNDA 2 - Nivel de zgomot

Adică cât de mult zgomot făceau ei ca să mă terorizeze.
1. Pigmeii: Ei în fiecare duminică seara, da, duminică, după ora 21, începeau să facă găuri cu bormaşina, sau să mute dulapuri sau să sară cap din pat pe parchet sau ce mama lor făceau ei acolo, de nu puteam să adorm, şi o ţineau aşa până după ora 2 AM. [+4p]
2. Beţivii: Ăia făceau scandal şi dădeau manele tare, dar se întâmpla în timpul zilei, deci era relativ tolerant. [+2p]
3. Mâţarii: Ei nu prea mă deranjau cu zgomotul.[+1p]


SCOR: Pigmeii: 5p  |
          Beţivii: 5p   | => Pigmeii şi Beţivii trec în runda finală.
         Mâţarii: 4p  |
RUNDA FINALĂ - Nivel de contact
Adică cât de mult aveam tangenţă cu ei şi mă băteau la cap. În runda finală există un punct, care merge echipei câştigătoare.
1. Pigmeii: Păi, cu ei nu prea dădeam nas în nas, dar erau cei mai enervanţi, aşa că ei primesc punctul! [+1p]
2. Beţivii: Cu ei mă întâlneam des, dar nu aveau nimic cu mine când îi vedeam pe scări sau aşa.

SCOR FINAL: Pigmeii: 6 p
                      Beţivii: 5p 
                     Mâţarii: 4p

Aşa că, echipa Pigmeilor, fam. Mureşan primesc titlul "Vecini de coşmar" în primul concurs pe blog.
Sfârşit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu