5 aprilie 2011

Sprite - Linia de Urgenţă

Mă, am zis în postul trecut de Linia de urgenţă Sprite. Voi ştiţi ce îi era aia?  Să începem cu începutul. Era reclama aia la Sprite cu tipul rănit în pădure şi îi răspunde un bărbat care îl învaţă să cânte: "Sunt singurel, bing-bang, printre copaci, bing-bang...". Deci toţi ţineţi minte celebra reclamă.

Aşa, vedeţi unde scrie 0750SPRITE? Păi, până nu demult, linia era funcţională, şi erau două variante de linie, cea originală, pe care o găsiţi aici, şi încă una apărută pe la mijlocul lui 2009 în locul celei vechi, la care încerc eu să-mi amintesc întrebările.
1. Dacă te-ai lovit la genunchi, apasă tasta 1.
2. Dacă ţi-ai rupt noada, apasă tasta 2.
3. Dacă îţi tremură genunchii de frică, apasă tasta 3.
4. Dacă ţi-ai rupt dinţii din faţă apasă tasta 4.
5. Dacă mai vrei să auzi odată vocea mamei, apasă tasta 5. (Asta mă amuza cel mai mult).
6. Dacă ţi-ai rupt mâna, apasă tasta 6.
7. Dacă ţi-ai rupt piciorul drept, apasă tasta 7.
8. Dacă mai vrei să auzi odată cântecul de încurajare, apasă tasta 8. (Şi atunci băga iar cântecul).
Mie îmi lipseşte mult forma de amuzament pe care o foloseam cel mai mult când mă plictiseam, şi când eram deprimat, supărat sau aveam chef să râd. Acum, toţi puteţi auzi varianta cea dintâi, dar, cea de-a doua e mult mai amuzantă, îmi pare rău că n-am găsit-o pe internet.
Tu ştiai de 0750SPRITE?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu