26 aprilie 2011

Românii au Talent sau nu.

Mă, io-s sigur că cu toţii aţi văzut finala de la Românii au Talent, că orice român cu televizor pe masă o văzut-o.
I-aţi văzut şi pe soţii Luca, care or băut pălincă a.k.a. dry gin de Cluj înainte să intre şi s-o-nvârtit de 600 de ori, i-aţi văzut şi pe Akikai cu cei 10 Chiky Chan în devenire, şi pe cele două fete voluminoase, nuştiu cum le chema, ce or cântat împreună.
Dar, cel mai important, podiumul: o fost pe locul trei Valentin Dinu, pe care îl respect pentru vocea care o avut-o, dar o fost şi mai buni de-a lungul concursului. O fost pe locul doi Narcis Iustin Ianău, care trebuia să câştige, după părerea mea, şi o fost Adrian Ţuţu care la început mi-o plăcut, şi şi în semifinală, da' acuma o fost naşpa, nene.
Da' l-aţi văzut pe Cosmin Agache, băiatul de 14 ani cu beatbox-ul? După mine, neţinând cont de poveştile de viaţă ale concurenţilor, el trebuia să câştige, el chiar are TALENT, şi din câte ştiam, aici asta se urmăreşte... GREŞIT! Aici e ca peste tot în România. Numele show-ului e "Românii au Talent", nu "Românii au Poveşti de Viaţă Impresionante" sau "Românii au Avut Talent în Semifinale şi la Preselecţii". El chiar a evlouat faţă de etapele anterioare şi a fost chiar bun. Şi ca să demonstrez că el era cel mai bun, am făcut ceva fan-made, un review al logo-ului de la Guitar Hero şi mă asigur să-l vadă şi Cosmin.
Fontul se numeşte Nightmare Hero, îl găsiţi pe www.da-font.com şi totul e făcut în GIMP numai de mine. Fundalul e luat de pe Google Images.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu