18 decembrie 2011

Crăciun lin și iarăși lin 2

Am să continui postul de aseară în care vă vorbeam despre simbolurile crăciunului, și acuma o să fredonez ceva versuri pe care creierul nostru le leagă automat de crăciun. Puteți observa că am Leruit blogul meu cu o poză cu Hrușcă pe perioada sărbătorilor, pentru mai mult succes.

1. De crăciun, fii mai bun, fii adevărat!
Spune da, nu spune nu, la Tuborg Christmas Brew! 
De anul nou fă-ți un cadou, fii mai personal!
Și tu, și tu, și tu, și tu, bea Tuborg Christmas Brew!
Amintirea legată de melodia asta cântată pe ton de Jingle Bells nu cred că are început, am crescut cu ea; țin minte cum ai mei îi cadoriseau pe bunici cu butoiașe de 5l cu Tuborg Christmas Brew când eram eu mititel și cânta asta la România 1. Dacă îmi amintesc bine, reclama avea ceva legătură și cu Cârcotașii într-o vreme, sper să nu greșesc.

2. Sărbătorile vin, sărbătorile vin...
E frig și iarnă, e ca-n povești, e minunat, e timpul să dăruiești,
Sărbători fericite Coca-Cola îți urează!
Obviously evident. Poate că nu știți exact la ce mă refer, dar aici aveți mostra de înțelepciune: reclamă Coca-Cola. Cred că și melodia asta o știu încă din fragedă pruncie, din câte am citit e prezentă în Rromânia din '90, și ea a adus băutura neagră carbogazoasă arzătoare de ficat și pancreas drept un simbol al Crăciunului.

3. Toate colinzile/colindele românești cred că ne gâdilă la urechi și ne fac să ne gândim la: MOȘUUUU! Fie flori dalbe, cer și pământ, prunc ce se naște în nuștiu ce manieră, zăpadă, lin și cătilin, tăte îs super și faine și extrem de dulci cât primim cadouri. Dacă nu, nu.

Trebuie să închei rapid postul 'cesta că mă duc la un b-day party, so see ya' next time.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu