27 mai 2011

Ştii bancul cu...? partea 2.

Am fost azi cu nişte prieteni prin oraş şi am inventat bancuri ca în postul trecut.
DISCLAIMER: Îmi cer scuze anticipat pentru limbajul obscen din post. Dacă eşti pocăit din ăla ce nu agreezi înjurăturile, warning, nu citi postul.


 Ştii bancul cu Tudor?
Tu dormeai când am violat-o pe mă-ta.


 Şti bancul cu Marin?
M-ar interesa mă-ta.
Dar cu Sorin îl ştii?

S-or interesa şi alţii de ea.  


 Ştii bancul cu ceaşcă?
Ce-aş călări-o pe mă-ta!


 Ştii bancul cu muiere?
Muie reloaded.


 Ştii bancul cu Lina?
Lin am futut-o pe măta.


 Ştii bancul cu Nicu?
Ni curu'!


 Ştii bancul cu jointu'?
Ge-oi-ntra-n mă-ta!


 Ştii bancul cu Gicu?
Gi curu' tău îi vai ş-amar.


 Ştii bancul cu săpun?
Să pun pula pe tine-mi vine!


 Ştii bancul cu bufniţa?
Bufni-ţ-aş pula-n gât!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu