21 mai 2011

Frustrant ep. 8 - Douăşuna a lu' mai: ApocaLipsă de logică.

Poate e ultimul post pe blog, poate eşti ultimul prost pe blog, cine ştie?
Că dară azi îi apocalipsa, sfârşîtu' lumii, finiş, caput, 2012 anticipat, azi la ora 18:00 în SUA trebe să-nceapă apocalipsa. Adică vin cutremure şi plouă cu căcaţi şi tătă lumea moare. Sau poate tătă lumea pică-ntr-un abis de penis. Sau ne înecăm toţi cu nucă de cocos. Şi cică trebe s'ajungă, dacă nu pierde cursa, şi în România la ora 4 la noapte.
Corect nu ar fi să lovească aşa puternic piste tăt de-odată? Sau îi ceva sfârşit cu arme de criză? Sau cum adică, dice vine aşa sacadat? Că doară nu-i ploaie de pe Bârgău, să tăt coboare până tăt coboară. Dar dacă îi ca ploaia de pe Bârgău, am noroc, că azi era negru ceru' tăt tăt şi credeam că vine mare furtună de-mi ţiuie, dar o ocolit curtea mea.
Dacă vine şi apocalipsa şi ocoleşte curtea mea şi o să rămân singurul băiat din Univers?
Şi cine crede în asta? Mă, personal nu cred, da' dacă vine la noapte, oricum n-o să mă umplu de caca, că voi fi dormind în casă. Adică, vreau să adorm până la 4, dacă tot vine, să nu mă doară.
Şi dacă vine, lumea ar fi tristă că n-o apucat să-şi facă treburile. Adică, singurul fericit ar fi Obama că o crăpat Bin Laden. Că doară, spaniolii nu îşi vor câştiga şi termina revoluţia până la noapte, ruşii n-or ajunge iar prima putere mondială până la noapte, Rromânia n-o să scape de corupţie vreodată până la noapte, iar eu n-o să-mi iau chitară electrică până la noapte.
Şi cine o scos-o? Din câte ştiu eu, unui baptist din America i-o ieşit aşe socoteala, că cică pe 21 mai 2011 tătă lumea primeşte trei de X şi pleacă spre o lume mai bună. El şi-o calculat un calendar mai chior care se sfârşeşte cu 21 mai, azi. La o adică, doar un lucru mai e de zis, dacă viaţa s-ar termina acuma, viaţa mea până în momentul de faţă a fost frumoasă, cu bune şi cu rele. Oricum nu o să se gate, părerea mea.
Şi aşe, ca curiozitate, ce aţi fi vrut să faceţi şi n-aţi apuca dacă s-ar sfârşi azi lumea? (fără chestii obscene, je vous en prie).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu