23 mai 2011

Ştii bancul cu...?

Îmi cer scuze anticipat pentru limbajul obscen din post. Dacă eşti pocăit din ăla ce nu agreezi înjurăturile, warning, nu citi postul. 


 Ştii bancu' cu dulapu'?
Du la pulă tot ce poţi.



 Ştii bancu' cu iarba?
Iar bag pula-n gura ta.


 Ştii bancu' cu ortacii?
Ori taci ori te bag în pizda mă-tii.


 Ştii bancu' cu tumbele?
Tu-mi beleşti pula.



 Ştii bancu' cu măru'?
Mă rumegi de pulă.


 Ştii bancu' cu curca?
Cur ca-al tău nu are nimeni.



 Ştii bancu' cu mătuşa?
Mă, tu ş-aşa eşti prost..



 Ştii bancu' cu golfu'?
Gol fuţi mai bine.



 Ştii bancu' cu lupu'?
Lu' pula mea îi place în gura ta



 Ştii bancu' cu 23 August?
23 au gustat-o înaintea ta.



 Ştii bancul cu Enescu?
E nesculată...  
Dar bancul cu Ionescu îl ştii?
Io nesculată nu ţi-o dau. 
Da p-ăla cu Sorescu îl ştii?
S-o resculăm.


 Ştii bancul cu Mirela?
Mi relaxată-n gura ta.


 Ştii bancul cu timpu'?
Timpulamea.


 Ştii bancul cu iasca?
Ia scarpină-mă-n cur.
Da p-ăla cu basca îl ştii?
Ba scarpină-mă la coaie.


 Ştii bancul cu Tzico?
Tzi coiu' pe jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu