9 mai 2011

Average morning schedule.

Vreau să spun că am un program foarte bine programat dimineaţa şi că sunt morocănos ca naiba, tot dimineaţa.
*Sună ceasul* Ugh, oare cine mă sună noaptea? Mă-ta, iar e dimineaţă?! Eh, e 6:30. No, dar ceasul ălalalt zice că e 6:28. Încă un minut... bine, două!... *sforăit* Hă, am aţipit. 'Mnezăule, e 6:33... încă oţâră... 6:38. No, hai că mă ridic. Da mi-i aşe leneee! Mai stau, bine... 6:44, hai că plec. Mă ridic, îmi iau halatul, telefonul şi plec în bucătărie.
-Mama, ce-i asta aci?
-Omletă.
-No, dice? Nu-mi trebe.
-Păi no, nuştiu, lasă...
Mă fac că n-o văd. Deschid frigiderul. Brânzicăăă! Bun-bun! Dar, unde sunt roşiile? Nu mai sunt. Fu' pe mă'. Castraveţi. Bine. *mestecat*... Futu-i, e 6:58! Merg în baie, mama se machiază, ca de obicei.
-'Neaţa. Ieşi.
-Bine, bine. Stai că mai am de mă dat cu rimel.
-Dă-l naibii. Du-te din baie!
-Da, stai, mai am pe un ochi.
-*Imediat ţi-l scot, ca să nu-l mai ai* No hai, no! Du-te la altă baie, sau la uşă la intrare sau în altă oglindă!
-Bine, bine, stai că ies.
-Aleluia!
O privesc morocănos cum iese din baie. Nu mai este pastă! Fu' pe mă' din nou. Storc tubul, mai iese ceva pastă. -MAMĂĂ, NU MAI AVEM PASTĂ!!! După ce termin, merg din nou în cameră, să mă schimb. Oh, uite, e 7:10! Grăbeşte-te, Mirceaaa! Blugi, bifat. Tricoul alb, bifat. Hanorac, bifat. Fu' pe mă' de trei ori. Mi-s murdare şireturile la şuzi. Tre' să le schimb. ...după ce le schimb...  7:18! Mnezău, iar pierd autobuzul. Fă-ţi ghiozdanul. Istorie, am. Română am. Mate, AM!! Fu' pe mă' numărul 4. Bio am. Fizică am. Penar: stilou, pixuri, creioane. Bani, telefon pe silent, chei, ş-atât. Plec. Când ajung la poartă... Bag pula, mi-am uitat mâncarea. Bine, nu mă mai întorc, lua le-ar dracu' de superstiţii. Oh, uite, a venit autobuzul. (fugind): Stai neneaaaaaa!!!...
                                                             ...sfârşit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu