14 august 2012

Leapşă - nu mai ştiu ce să scriu

Leapşă preluată de la Mary Alice.

1. Ce culoare au ochii tăi?
Căprui.
2. Spune 5 lucruri pe care le faci în timpul liber.
Mor pe internet, pândesc pe Facebook, cânt la chitară, joc Minecraft, şi fap.
3. La mare sau la munte?
Munte.
4. Culoarea preferată?
Albastru.
5. Îţi place de cineva?
Am prietenă şi o iubesc. Nuff said.
6. Spune-mi un banc, vreau să zâmbesc.
Deci, un bătrăn mergea cu o căruţă şi în ea avea un butoi. Trec doi călători însetaţi şi îl intreabă ce are un butoi. Bătrânul răspunde: ''Lapte de cocos'' şi le oferă. După ce beau, călătorii mulţumesc şi pleacă, iar în spatele lor îl aud pe bătrân: ''DIIII COCOS!''
7. Care ar fi lucrul pentru care ai renunţa la Twilight şi la scris?
Nu îmi place Twilight. Şi nu renunţ la scris pentru nimic.
8. Îţi place Doza de Haş?
Mda, e oke.
9. Eşti fan R. Pattinson şi K.Stew?
Not a bit.

Întrebări...:

1. Spune repede un număr.
Q
2. R Pattinson sau K Stewart?
Stewart. Pentru zâmbetul deosebit.
3. Adevăr subtil sau adevăr direct?
Direct.
4. Să te bârfească sau să îţi spună în faţă?
Prefer să îmi spună în faţă.
5. Ai bârfit pe cineva?
Uneori.
6. Ţi-e frică de cineva?
De Slenderman.
7. Primul băiat/prima fată care-ţi vine în cap.
Giulia.
8. Cărţi de dragoste sau poliţiste?
Horror.
9. Ce te-ar împinge să te sinucizi?
Mă-ta. De pe bloc.

2 comentarii: