2 octombrie 2010

Continuare:

Salut!
Am să continuu postul de ieri.:>

Pe vremea noastră nu erau interfoane.[-X Răsuna cartierul de glasurile noastre strigând: ''Maaaaaamăăăăăă...mi-e fooaaaaameeee'':))

Ei dau un beep [:)]]părinţilor să le coboare liftul ca să poa' să urce domniile lor sus să mănânce.8-|

Apropo de lift...8->
Noi mergeam peste drum în blocu' cu 10 etaje să ne dăm cu liftul:sus-jos-sus-jos! Şi era amuzant.:))

Nu erau atâtea parcuri. Era ăla din curtea căminului, unde erau 2 leagăne, unul din ele mi-a spart arcada; două balansoare, un topogan şi o groapă cu nisip. Şi o alee. 8->
Era o gaură in gard, prin care intram dupămasa şi ne jucam, până a pus pancarda aia cu ''Nu intraţi. Amendă 1000-5000 RON.'' şi au reparat gardul. :(

Acuma ei se joacă numai online. Am mai zis-o.>:P

Nu mai ştiu...În orice caz... voi ce credeţi? Era mai bine atunci sau acum?

Şi acum ştirile pe scurt:
-Azi am fost la expoziţia de haine de unde mi-am luat un hanorac mov.
-Mâine merg cu mama la Ema.(Cred)
-Mi-e somn.(:|
[LATER EDIT - 23:49]
Mă duc să mă culc. Paaa:-*

6 comentarii:

  1. apai era mai bine atunci. ca acuma toti copii is rasfatati si parintii le fac toate mofturile . [ exemplu: mita - lui i fac tote poftele ].

    P.s. : ma bucur ca iti place moooov =p~ :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi dor de vremurile alea:X
    Cand ma duceam la Ioana si zicea: "hai sa iesim afara", si io ziceam: "nuuu,ca mi-e frica de Narci ca ma bate", pana am dat de gustu 67-elui si mergeam toata vacanta la Ioana. Acuma,la fel. Tot acolo ii distractie.
    P.S. Nu mai jucam sotron:))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Ela: Va felicit ca ati scapat de mania sotronului.;) Da' elastic mai jucati??;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ioi,nu,din clasa a 5-a:))
    Adica deeee 5 ani:))
    Parca ieri am jucat,ce repede o trecut timpu'. Atunci stiam sa joc:))

    RăspundețiȘtergere
  5. pe vreme noastra eram cineva daca calcam pe peluza babei de l(baba isterica a blocului meu) ei numa daca au telefon cu touchscreen si lant gros de un cm sunt tari

    RăspundețiȘtergere
  6. @ilu: hai, ca acuma esti si tu bazat.
    ai si tu nokia 5230 :>

    RăspundețiȘtergere