1 octombrie 2010

Pe vremuri...

Helău...
Mi-a fost lene să mai postez zilele trecute, aşa că acum scriu.

Mă tot gândeam...de ce puii mei se pot bucura copii ăştia(mă refer la ăi' mici, din 2003 încoace) din ziua de azi?:-?

Noi aveam desene bune, în primul rând. Ne uitam la Powerpuff Girls, Dexter sau Curaj, câinele fricos. Am crescut cu Viaţa cu Louie, Eek şi Ed, Edd şi Eddy. :))

Ei au Bakugan, Robotboy, Chowder (am scris corect?).:-& Porcării în toată regula.

Noi aveam(ăia care aveau) calculatoare (că nu exista termenu' de compiutăr) , pe vremea aia ''moderne'', adică cu Windows 95', 98' şi pentru ăia mai fericiţi, Millenium şi 2000. Net'u era vai de el, şi ăla, când cum... Şi ne jucam pe Commander Keen, Duke Nukem, DOOM, Earthworm Jim etc. :-B

Ăştia cresc cu Windows Vista şi 7,toată lumea are net', şi joacă GTA, ''Cauntăr (Straik)'', Suffering: Ties that Bind(Care e deja demodat) în reţea. <):) 


Noi nu prea aveam muzică să ascultăm, mă rog, numa' pe casete: Animal X, 3SE, Akcent, Blondy, Andre, şi mai rar câte o casetă străineză. /:)

Ei au PC'u plin cu manele, Giastin Bibăr sau rap. Toate se găsesc pe Filelist, Torrent sau altceva. ''Dacă vrea muşchii lor, dă la maxim pă sistem muzica să audă baba dă la parter, mânca-ţi-aş''... =))

Noi eram mulţi în faţa blocului, vreo 20-30, şi la cămin eram în grupă 30-35, şi toţi eram prieteni. Dintre tovarăşii ce azi nu îmi mai sunt tovarăşi îi număr pe: Tudor, Ceapă, Călin, Patriciu, Andreas, Miţă, Yoyo, Diana şi mă opresc. Ieşeam afară şi stăteam de dimineaţa pînă la zece seara cînd ne chema mama pe rînd pe fiecare în casă: ''Hai, puiule, în casă că e întuneric şi frig.'', cerînd din când în când câte o felie de pâine, sau un măr. Şi cînd apărea unu' cu chipsuri, toţi: ''bă, dă-mi şi mie că şi io-ţi dau...'', rămânând ,săracu', cu 3 chipsuri în pungă. Alea erau ale lui. 8->

Ei sunt puţini şi răsfiraţi. Nu mai ştiu să iasă cum ştiam noi, mă refer la faţa blocului, sau casei. Ei sunt prea mici să meargă prin oraş. :-@

Nu mai continuu...Poate următorul post.;)
Pa:) 8->

12 comentarii:

  1. da ma..copii din ziua de azi sunt foarte rasfatati. ca doara si frati.mio daca vrea ceva urla si i se ofera. Si citeaza din hannah montana sau alte desene :-@ . Si is foarte zgarciti si nu dau la nime nimic :-w. Noi ne jucam cu jucariile din pluş si ei intreaba ,,ce.s alea? " . Noi salutam pe tanti nu stiu care si ei se fac ca ploua..

    RăspundețiȘtergere
  2. Let's don't forget about Tom and Jerry, Scooby Doo and Garfield:X. And the times you came to me, and we were jumping on sofa's pillows(?):))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ma certa ca iti scriu in engleza, asa am chef in momentu de fata. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaa,si cum a decurs lectia la chimie,domn' profesor?:>:))
    Si la istorie?:>

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ela (3.10; 16:08) Yeah, Garfield was awesome. Although, I loved Heathcliff more. :x
    The next post will be about how were we playin' in the old fashioned way. /:)

    @Ela (3.10; 16:12) I don't mind, but I still write in English...my diacritics aren't working today. :))

    @Ela (3.10; 16:18) It was fine at Chemistry. The teacher was pleased. And I did perfect at History! XD^^ <:-P
    Next time I will come to you, you should call me "Domn' Profesor" :>

    RăspundețiȘtergere
  6. Io la Heathcliff ma gandeam:-j
    Bravoo la chimie si istorie:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa nu uit: Domn' profesor:))
    Pe scurt: profu'
    Ba nu, ca numa la profu de baschet ii zic profu'
    Tie o sa-ti zic teacher:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Fiind vorba de GTA, si eu ma joc:))
    Ioi,mai tii minte?
    Stii despre ce vorbesc?:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Aaa... Commander Keen 4: The Secret Oracle??
    Apropo...merg şi diacriticele:))
    Sau zici de împinsu' de pe pat?:))
    Sau când scriam mesaje din alea când aveam telefoane identice:))??

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu nu nu nu nu! Revelionu' trecut!:))
    Tu ti-ai adus laptopu. Iulia la fel:))
    Apoi cand am mers la mine,ne-am jucat GTA Vice City:))
    Si da,si tot ce ai mentionat mai sus=))

    RăspundețiȘtergere