10 ianuarie 2011

De ce urăsc eu şcoala.

În primul rând, postul este dedicat şcolii. Exclusiv ei. Voi scrie tot ce mă mâncă/roade pe mine în şcoală. Şi aş vrea să încep cu o rugăciune (adresată profului de mate):
Tatăl nostru care eşti în cancelarie,
Sfinţească-se stiloul tău, vie bună-dispoziţia ta,
Facă-se voia ta precum la tablă, aşa şi în caiet.
Nota noastră cea de toate zilele dă-ne-o nouă astăzi,
Şi ne iartă greşalele noastre, că şi noi îţi iertăm toanele.
Şi nu ne duce pe noi la direcţiune, ci ne izbăveşte de 'cel 2.
Că a ta este superioritatea, puterea şi notele. Amin.
De ce urăsc eu şcoala? Simplu: mult prea mult de învăţat. Adică, ieri am tocit juma' de zi la istorie că dăm test din întreg Primul Război Mondial, şi azi ne vine profa: copii, nu mai dăm teste până în semestru' 2.
Română (profa e din Brăila): îi fac două exerciţii bine la moldoveancă, îmi pune 3 întrebări, răspund corect la toate şi îmi dă nouă. De ce?!
Mate: profu' ne ameninţă că schimbă foaia de nuştiu când, şi tot exerciţii facem, el tot nervos pe noi e. De ce?!
Tehnologie (prof. Găină Măria): deci ora asta e pierdută. Că profa e o babă aşa, a vreo opş' de ani ce vorbeşte singură toată ora. Avem şi prima oră, deci jumate clasa doarme. De ce?!
Dirigenţie: adică bio. Facem 3 ore de bio, că cică nu ne ajung 2. şi sacrificăm dulcea dirigenţie. De ce?!
Cultură Civică: adică, să fim serioşi. Toată ora, profu' vorbeşte despre nuştiu ce cu comunităţi, parlament, guvernământ, oameni, organizaţii, şi nimeni nu îl bagă în seamă. Şi mai are şi 2 metri profu', şi avem şi noi parchetu' ca după războiu' mondial de la istorie, că ăsta îi şi prof de istorie; deci când va aluneca şi-a fute o trântă, vai de el. (Că şi profa de religie şi de română şi o învăţătoare au căzut. Şi profu' de mate a alunecat. =)) )
Mă doare capul. Nu mai pot să mă gândesc la şcoală. Gata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu