13 ianuarie 2011

Plictis.

E prea multă şcoală, cum am scris şi în postul anterior. Şi week-end-ul următor va fi prea încărcat. Nu tu mers la Franco vineri sau sâmbătă seara, nu tu lenevit până la doişpe în pat, nu tu duminică la tata. Mâine, vineri, voi merge la tata, sâmbătă merg la olimpiadă la fizică, vin acasă să fac teme şi merg la Năsăud unde stau până duminică, cred. Că azi e ziua Elei şi sâmbătă şi-o ţine. La mulţi ani, Ela! 
Oricum, e prea plictisitor. Vine iar vacanţa de mâine în două săptămâni şi merg la Cluj. Tocmai îmi marcasem calendarul cu zilele de naştere. Şi 42 sunt deja anunţate. Anul ăsta voi face şi eu 14 ani. Dar asta-i altă poveste.
Mă joc City Ville pe Facebook-ul care azi merge deplorabil, cel puţin la mine. Şi vreau un medicament să mă dezplictisească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu