16 august 2011

Ultimul post pe Some life quotes.

Nu vreau să fie nimic prea oficial, vreau doar să zic că închid blogul pentru o perioadp nedeterminată de timp din cauza lipsei de subiecte. Nu mai am despre ce să scriu, nu mai am idei şi nici chef, e gata şi vacanţa, vara asta a scăzut radical numărul de vizitatori. Aşa că declar blogul "Site defunct pe perioadă nedeterminată de timp".
Nu am să îl şterg, pentru că poate mi se năzăreşte iară să scriu, şi atunci o să regret că l-aş fi şters, deci blogul rămâne deschis, puteţi răscoli prin postări, puteţi da like, puteţi comenta în continuare, însă nu voi mai scrie.

P.S.: Azi e 16 august, nu 1 aprilie, nu mă ţin de şotii.
P.P.S.: Nu mai intrebati "DE CEEE?!" Cred ca am explicat destul de clar aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu