7 octombrie 2011

Frustrant ep. 10 - Cât de bine merge televiziunea

Nuștiu dacă pe voi vă surprinde sau nu, dar eu mă așteptam să revin pe blog. Am schimbat background-ul după cum poți observa și tu, și am un post amator, de reînceput.

Cum era de așteptat, o să fac un review despre ce se mai întâmplă cu televiziunea.

O să încep cu ceea ce vă scoate pe majoritatea din sărite, adică emisiunile de căcat. Uite, de exemplu, televizorul lui bunică-miu merge pe Antena 1. Se uita la știrile din sport și a adormit. Dacă se trezește acum, face un accident vascularo-criză de epilepsie (de-aia cu spume la gură) și mai dă și-n diabet zaharat. Triple combo! Și toate astea pentru că acum, vineri seara, în prime-time la Antena 1 nu e un film bun cu Cichi Cean sau Vandam, ci o emisiune bizară ce se numește Mireasă pentru fiul meu, un fel de Noră pentru mama cu rolurile inversate, bănuiesc.

Continuu cu o chestie care mă enervează pe mine, schimburile astea de sigle. Dar măcar dacă ar face un "upgrade", dar ei merg din rău în mai rău. Uite, de exemplu N24 Plus. Avea o siglă pe care scria 'PLUS' mare de tot și un N24 în colț, era ok. Dar de vreo săptămână-două, au schimbat sigla cu una colorată, ca la circ.

Iată ce zic doi dintre utilizatorii celui mai bogat forum de sigle vechi din România:
N 24 - UN PLUS PENTRU CLOVNI! (alfa_alfa)
Culorile de la ,,PLUS,, vin de la sortimentele bauturilor carbogazoase! (gestt)
                                                                      (sursa: Softpedia )

Și cred că sunteți și curioși să vedeți sigla, dacă nu ați văzut-o deja.

No, cam atât pentru moment, urmează niște păreri de după concertul de mâine seară pe care probabil că le voi scrie duminică, și un review la Windows Developer Preview 8. See ya' soon!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu