9 octombrie 2011

Scorpions at Cluj Arena

Serus lume. După cum știți și ați văzut și voi, pentru că știu că majoritatea ați fost, aseară a concertat trupa Scorpions în cadrul turului de retragere, Black Tour, la Cluj, cu ocazia inaugurării oficiale a nouilui stadion municipal, Cluj Arena.

Astea-s detalii, eu vreau să scriu despre impresii.
Cred că nu trebuie să spun nimic mai mult decât faptul că mi-au plăcut cei de la Scorpions enorm de mult, cu toate că m-am distrat și cu melodiile celor de la Semnal M și Pacifica. Voltaj a făcut un adevărat show atunci când i-au rugat pe cei 40.000 de oameni să aprindă o lumină în timp ce cântau Vara Trecută. Nu m-am mirat pe toată durata concertului lor că știu versurile, pentru că, toate melodiile pe care le-au cântat sunt melodii pe care eu am crescut, așa că le-am știut versurile în întregime, și mi-a plăcut să aud melodii ca Povestea Oricui, 20, Albinuța, Msd2, Și ce, sau Vara Trecută.

Scorpions au oferit ceea ce se numește cu adevărat spectacol. Cu toate că am stat în Gazon A și nu s-a văzut excepțional de bine, nemții au făcut senzație, și cred că asta se poate deduce din faptul că au fost peste 40.000 de oameni pe stadion. Și-au propus să, citez, "Rock Cluj like a hurricane", și chiar au reușit. În timp ce chitariștii și solistul Klaus Meine își schimbau costumația, bateristul James Kottak a făcut un spectacol de zile mari, după care chiar chitaristul principal, și unicul membru fondator care încă mai face parte din trupă a uimit mulțimea cu un solo cum rar mai vezi. Am făcut un colaj cu câteva fragmente mai bunicele și un reportaj în stilul meu, direct de pe stadion.



În timpul concertului au fost și niște ciudățenii: bateristul de la Semnal M purta un tricou cu Booha College, în fața mea, însoțind forțele de ordine era un bătrânel care pe parcursul concertului a fumat pe puțin 20 de trabucuri, și o tanti care a avut aceeași mișcare față-spate de la începutul show-ului până la sfărșit. Poate era bolnavă sau handicapată sau îi era frig, nu știu, dar era amuzantă.

Ei, cam atât de aici. Lasă-ți impresiile despre concert în cutia de comentarii. Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu