16 iulie 2012

Un bizon în trafic.

Îmi fac reintrarea fastuoasă în arena propriului blog misogin prin amintirea unei întâmplări. Întâmplare la care, din coincidență, am fost martor.

Deci, mergeam la magazin cu vreo două luni în urmă să cumpăr scobitori, în timp ce ai mei stăteau ca belfării la masă cu stomacu' mai pușcând, și cu mâncare-ntre gingii. Și cum, vorba vine, orice prost se scobește-ntre dinți după ce-și umple grumazu', cela' care nu-și bagă scobitori între carnasieri, trebe musai să le procure pentru restu'. Acela-s eu. Și cum mergeam spre magazin, ajung, ca tot drumețu', la semafor. Așteptând să trec strada, pe banda mașinilor vin, unul după altul, doi bicicliști. Primul, motivat de semaforul hepatic, se screme și trece pe galben, iar al doilea, se oprește, că semaforul se făcuse roșu, și rămâne în fruntea coloanei de mașini. Oamenii așteptau la stop. Se face verde pentru pietoni, și eu trec.

În urma pedalistului oprit pe stop, ajunge, într-un X5 șmecheros, din câte s-a văzut, un birocrat cu vro' două facultăți, costum lucios și mare semeție. Un cimpanzeu, însă, în spatele volanului. C-o pizdă machiată și umflată de botox, în dreapta sa. Văzând ciclistul care stă înaintea lui la semafor, nenea se deranjează, coboară geamul anexat ușii care-i oferă accesul în mașina-i luxoasă, scoate capul și se umple de pule la gură.
Biciclistul de la stop, umil, stă și acceptă insultele, primite pe motiv că nu circulă pe banda de biciclete (care-i lată de 20 cm), în timp ce șoferul turbat, își șifonează pantalonii de stofă, sare din Bemveu' și se repede furios spre bietul biciclist. Acesta din urmă nu mai putea nici cum să prevină valul de cuvinte de laudă care avea să-i lovească părinții, prietenii, colegii de grădiniță, pe unchiul de gradul 7 din Puerto Rico sau pe Linda, cățeaua vecinei de la etajul 3.

Simțindu-se neglijat, celălalt biciclist, își lasă Pegasul la umbra unui prun, o ia la fugă către locul circului și începe să-i explice civilizat bizonului de ce nu circulă nimeni pe banda îngustă cât un liniar de școler, încheind cu un quad erat demonstrandum și un pumn zdravăn fix în muia șoferului.
În timp ce ăsta se ținea de bot și recita Sfânta Treime, ciclistul care a fost înjurat o ia frumos pe roșu și-și continuă drumul, iar colegul bătăuș zboară spre bicla care-i păștea la umbra copacului, și-o taie și el, să nu-l prindă șoferu'. Între timp, eu fiind martor, am observat că și pizda din dreapta, din X5, a început să îi înjure pe bicicliști. Dar un cetățean civilizat, de la țară judecând după îmbrăcăminte și stil, din rândul șoferilor care asistau la scenă, se coboară dintr-o Dacia 1310, și se îndreaptă către SUV aranjându-și mândru cușma-n cap. Trosc-pleosc, îi fute două palme după cap pizdei, după care asta tace potol și țăranul se refugiază înapoi în Dacie. Între timp se face verde, și toată lumea din spate îl claxonează pe umilul cimpanzeu care încă-și ștergea borșul cu mâneca de la sacou și cu vârful cravatei bleu, și este nevoit să se întoarcă în bolid și să demareze în trombă.

Eu, continuându-mi drumeția spre magazin, uimit de cele văzute, tot repetam în sinea-mi: "Ce palme i-o futut țăranu' la aia! xD"

Un comentariu: