5 februarie 2011

O să mă doară burta?

Fraţilor. După atâtea ore de muncă, am terminat scanatu' colecţiei de şireturi. Galeria la sfârşitu' postării.

În fine, nu asta îi important. Important îi că citeam postul lui Iana şi Milii, Stupidity or Trolling? şi mi-am amintit de o fază veche de vreo două ore. Că vărul unui prieten are un amic cocalar, "Daryusyk", cu probleme serioase. Cocalarul a pus o întrebare azi pe TPU, apoi dându-i parola de la cont vărului prietenului meu, că dacă vrea şi el (vărul) să pună întrebări, poate. Ăsta o făcut screenshot şi i l-o dat prietenului meu, care mi l-o dat mie. Cum poţi să fii aşa prost să scrii aşa ceva? =))
Ş-apăi să zici că nu-i distrus.

Şi acum, şireturi!

Negru. 2 buc.

Albastru. 2 buc.
Albastru cu dungi negre. 1 buc.

Albastru închis (mi s-o rupt agletu'). 1 buc.

Fuchsia. 2 buc.

Verde. 2 buc.

Gri. 1 buc.

Roz. 2 buc.

Mov. 2 buc.

Curcubeu. 2 buc.

Curcubeu 2. 2 buc.

Roşu. 1 buc.


Alb cu negru. 1 buc.

Alb cu albastru. 1 buc.

Galben. 1 buc.

Alb cu steluţe negre. 2 buc.
Lime (2 buc.), da mi s-o stricat scanneru'. Îi defapt culoarea asta: http://alturl.com/zcr64

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu