28 februarie 2011

Întreabă-mă...

Ce faci? Îmi citeşti postul? Şi tu o să răspunzi: "Păi ce crezi, că mă joc Zuma pe blogu' tău?!" şi poate o să te enervezi puţin din cauza întrebării. Subiectul pe care-l discutăm azi sunt veşnicile întrebări retorice. Şi voi da niscaiva exemple cu răspunsurile logice:

• Stau la masă cu supa-n faţă. Intră mama:
-Ce faci? Mănânci supă?
-Adică, doamne feri! Nu, eu joc table cu farfuria cu supă-n faţă şi lingura în mână. Cum să mănânc supă? Jeez, ce prostie!

• Vin acasă mai repede că nu făcusem fizică. Mă vede tata:
-Hei, salut! Ai venit acasă?
-Cum să vin acasă, auzi la el! Eu doar mergeam până la Kaufland să îi spun căţelului meu să-mi împrumute o radieră. Atâta tot!

• Sună telefonul la 4 dimineaţa. Era vărumio. Şi îi răspund:
-Ce vrei, bă idiot? mormăi eu cu juma' de gură pe un ton adormit.
-Ce faci, bă? Dormi?
-Ce? EU, SĂ DORM? LA ORA ASTA?! Gizăs, cum să dorm? Eu tocmai am ieşit de la dentist şi sunt la restaurant, de aia mormăi, că mi-e amorţită gura şi îs şi cu gura plină.

• Vine profa cu lucrările:
- Dunca Dohotar Mirce... Mircea! E a ta lucrarea?
- Păi, nuş'. Ce scrie pe ea?
- Ăăă... Dunca Dohotar Mircea Ionuţ (slavă celor patru nume ale mele!). A 7-a B.
- No', apăi tu vacă, dacă îmi scrie numele (kilometric) pe lucrare, şi e clasa mea (oricum nu cred că mai există vreun copil cu numele meu în şcoală), atunci la ce răniţii tăi mai întrebi dacă-i a mea lucrarea?!

• Intră văr'mio în cameră, în timp ce eu mă jucam Counter Strike Source pe laptop:
- Ce faci, mă? Joci Counter pe calculator?
- Nu. Mario. Pe PlayStation5.

Astea fiind spuse, cred că aţi înţeles ideea. Eu doar urăsc întrebările fără rost, înţelegi?
Întrebare (cu rost): Tu ce părere ai despre întrebările de genul ăsta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu