15 iunie 2011

De unde vine numele de Perry?

I-am făcut şi caricatura, şi chiar
seamănă oarecum cu el.
Bună, astăzi vreau să scriu povestea unui om de la care mi-am luat azi adio. E vorba de proful de muzică, Ometiţă Lazăr, care din toamnă va preda în UK şi are să vină un prof nou de muzică în şcoală. Chiar când începea să-mi placă.

Că tot e vorba de el, ştiu că mulţi ştiţi de Perry. Ei bine, de Lazăr este vorba. Bineînţeles că el are multe porecle puerile gen Ofetiţă, Luzăr, Laser, Periuţă şi altele, dar astăzi o să vă zic tuturor de unde îi vine porecla asta, Perry.

Pentru început, da, şi eu am luat parte la ea. Totul a început în toamna lui 2009, erau primele zile de a şasea. Şi aşteptam să ne cunoaştem noul prof de muzică (pentru că pe a cincea făcusem cu Orban). Când intrase în clasă, privirile tuturor exprimau surprindere şi pe majoritatea ne bufnea râsul. Pe atunci stăteam în bancă cu Emy, şi amândoi am început să râdem cu lacrimi la vederea profului.

Prima reacţie a lui Emy a fost "Ooo, ăsta îi bazat! Ni ce are pă coate. =))" pentru că avea un sacou a cărui coate erau peticite. Apoi am mai scos noi nişte dume, iar apoi face Emy "Bot ge raţă! Bot ge raţă!" , şi apoi, întâmplător, se întoarce profu' cu spatele şi avea cămaşa nuştiu cum scoasă din pantaloni în spate. Replica mea era de aşteptat: "Şi coadă die castor!", apoi Emy: "Ornitorinc!" şi eu: "Perry!". Şi apoi, când s-a terminat ora, le-am zis colegilor faza cu Perry. Şi a mers, vorba aia, din gură-n gură, până ştiau mulţi.

And by teh way, celor care nuştiu, Perry e un ornitorinc din desenul animat Phineas şi Ferb. (Da mă, încă mă mai uit la unele desene.)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu