10 iunie 2011

In Soviet Russia...

Cred că majoritatea dintre voi ştiu de clişeele cu "In Soviet Russia...". Dacă nu ştiţi, vă explic. Uite, de exemplu, astea sunt omniprezente pe You Tube. Era un videoclip cu Tetris şi era un comentariu: "In Soviet Russia, Tetris plays you!" adică o inversiune a ceea ce trebuia zis.
Sketch-urile astea se numesc "the Russian Reversal"
Am făcut cu nişte prieteni, la şcoală şi nu numai, clişee din astea, iar pentru că Rusia Sovietică nu sună bine, voi folosi tot Soviet Russia

În România, hai să merem.
În Soviet Russia merem să hai!

În România, mă-ta-i proastă.
În Soviet Russia, proastă-i mă-ta!

În România asculţi muzică.
În Soviet Russia muzica te-ascultă!

În România priveşti pe fereastră.
În Soviet Russia fereastra priveşte pe tine!

În România dai cu împrumut.
În Soviet Russia împrumutul dă cu tine!

În România, românii nu vor scăpa de corupţie.
În Soviet Russia, corupţia nu va scăpa de români!

În România îţi bagi p*la.
În Soviet Russia, p*la te bagă pe tine!

În România te caci pe budă. (Scuzaţi fraza, da?)
În Soviet Russia, buda se cacă pe tine!

În România, dute-n pi*da mă-tii.
În Soviet Russia mă-ta se duce-n pi*da ta!

În România mă dau cu bicicleta.
În Soviet Russia bicicleta se dă cu mine!

If life gives you lemons, make some orange juice, and then tell us how the fuck could you do that.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu