30 iunie 2011

O zi de vară.

Băi, simt că blogul meu o cam ia la vale. Nu pentru că nu mai e aşa de accesat, ci pentru că nu mai scriu pe el aşa des. Normal, e vacanţă, e vară, nimeni nu mai are timp de scris pe blog. Cu toate astea, în aventura mea urbană de ieri, am ticluit un text bunicel, o povestire demnă de blog:

Deschid ochii. Mă întind. Iau telefonul în mână şi mă uit la ceasul care zice 11:37. 'WTF, după doişpe trebe să mă duc la tipul ăla ce o zis că aduce hanorace din depozit să le văd eu!' Rapid, spală-te, mănâncă ceva, îmbracă-te, înarmează-te cu bani şi pleacă. Ajung în staţie, aştept autobuzul. Până atunci, hai să văd ce mai e nou în cartea cu feţe, cine mai e pe mess, har domnului că s-o inventat internetul pe telefon. Vine maşina, mă urc în ea.
Cobor în faţă la Liviu, sun pe Răzvi să văd dacă nu vine şi el că o zis că şi el îi curios. Nu vine că trebe să facă curat.
Ajung în cele din urmă la magazin, tipul ăla când mă vede, izbucneşte: 'Ioooi, pfaaaai, tulaaai! Am uitat hanoracele în depozit! Hai într-o juma' de oră.' 
Băi, mă uit la ceas, 12:42. Bun, ce fac eu până la 1 şi un sfert? Mă plimb oţâr' pe Dornei, mă duc pe pietonal. Mă mai învârt şi p-acolo un pic, mi se face foame. Mă duc la Sfîntu' Petru şi îi cer un covridog. Mă duc până în Piaţa Morii, să văd dacă îi cineva. Nu e nime. Se face 13:15, mă duc înapoi la tipul ăla. 
'Bă, n-am fost la depozit, dar imediat mă duc să mânc şi aduc. Dă-mi numărul tău de telefon să te sun. Te sună Toni, aşa mă cheamă, Toni. '  
Am început să mă gândesc: 'Băi frate, ce fac eu până mă sună Toni ăsta? N-am ce face. Nu răspunde nimeni la telefon. Nu stau singur!' Şi când termin de mă gândit, opreşte printr-o stranie coincidenţă mama lângă mine, zicându-mi să urc în maşină. 
Şi am mers la ea la servici, m-am plictisit pe acolo până când m-a sunat Toni, iar pe la 4 eram la el, înapoi în oraş. Am încercat câteva hanorace, dar niciunul nu mi-a plăcut în mod special, aşa că nu am luat nimic. Aşteptam să mă sune Coco, că o zis că vrea să iasă afară când iese de la antrenamente. Mie îmi era iar foame aşa că am făcut o plimbare până la tata care era acasă, şi am mâncat. Când am terminat de mâncat m-a sunat Coco: 
'-Bă, no, ieşi afară?
-Ăă, da.. normal.
-Hai în skate. Îi şi Brăţan, Răzvi, Tzico, Anticraci, Bodea şi Muscanii. 
-No binie, lasă că vin.
-Amu bă! 
-Da, da..'
Am mers în skate, m-am întâlnit cu ăştia, am mers la un ceai cu Cristi, Dreptate, Tzico, Răzvi şi Emy, după care ne-am întors să vedem ce trick-uri mai scoate lumea. Am râs un pic de cei care cădeau, ne mai feream picioarele când urca cineva pe rampă, ne distram de Bodea, care o mâncat ieri 5 pungi de popcorn. Cristi mergea la tanti de la tarabă şi fura acadele, la un moment dat tanti s-o prins şi l-o căpăcit oţâră, în timp ce noi făceam p*la lui băsescu dintr-o cutie de chibrituri.
Dat fiind faptul că era oarecum frig, că bătea vântul, eu cu Răzvi am vrut să plecăm. Şi am plecat. Am luat maxi-taxi până acasă. Când am coborât din autobuz, în spatele meu era profu' de mate într-o maşină, o tras pe dreapta şi m-o luat la rost, că eu îl minţisem că merg la Cluj, pentru căci nu aveam chef de mate. 


Asta a fost povestea plctisitoare şi obişnuită a zilei de ieri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu