28 iulie 2011

Google+

Cu toţii am văzut noul proiect de la Google, reţeaua de socializare ce anunţă că va depăşi Facebook-ul în ceea ce priveşte numărul de oameni înscrişi într-un an.
Acum voi face un review, încercând să vă conving pe voi să intraţi în viitoarea cea mai bună reţea de socializare.

Păi, fiind o reţea de socializare de la Google, trebuie să ne aşteptăm la ceva măreţ, nu?
În primul rând, ceea ce e diferit de Facebook este că ai Cercuri, nu grupuri de prieteni. Şi când vrei să adaugi un prieten, doar îl pui într-un cerc. Şi dacă el vrea, şi el te va pune în cercul lui de prieteni. Deci dacă eu sunt prieten cu tine, nu e neaparat să fi şi tu prieten cu mine, ca pe Facebook.
Apoi, dacă ţie îţi place o trupă de muzică, nu îi poţi da like, şi să se ducă în profilul tău, la muzică.
Apoi, nu poţi da like, ci dai +1. Şi mie mi s-a părut ciudat când am văzut că "Raul Ion +1'd your link".
Aci nu lasă pe toţi mucoşii să aibă cont. Adică, am vrut să-mi fac cont cu emailul de Yahoo, şi am pus data naşterii adevărată. Şi mi-a zis ceva eroare cum că "This feature is not available..." nuştiu cum. Aşa că am reîncercat cu emailul de Gmail şi am pus cu 10 ani mai mare (da, am trişat), şi am cont de Google+.

Mie mi se pare foarte faină chestia cu Google+, dar o să îmi ia ceva timp să mă acomodez, şi oricum, nu renunt la Facebook încă, pentru că G+ e doar în faza de testare.

Dacă vrei să vezi cum e, cere-mi invitaţie. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu