24 iulie 2011

La mulţi ani!

Lume, ştiţi ce zi e azi? Da, e duminică. E 24 iulie, astăzi Some Life Quotes are un an! Şi cu ocazia asta am să fac un scrut review al istoriei blogului.

Blogul meu a apărut ca un experiment, am vrut să văd cum e, pe 24 iulie, o zi în care am primit un mass cu "Citeşte: [link cu postare]!" de la o fată care încerca să îşi facă popular blogul. Aşa că m-am înscris pe Blogger. Primul nume al blogului a fost Blogul lu' Myrciu care, la sfârşitul lui august a fost schimbat în Ideas about my life, nume care nu a rezistat mult, prin noiembrie a apărut numele de Some Life Quotes.

Nu are rost să vorbesc despre url-uri, care au fost multe, nici despre temele blogului, despre care ştiţi cu toţii că au fost schimbate foarte des, dar am să pun o scurtă istorie a logo-urilor, cu mascotele respective.


Primul logo a fost cel cu Fancy Pants, cu clădirile desenate şi scris de mână,  care a apărut cu tema importată de pe Wordpress:

Următorul logo a schimbat considerabil aparenţa blogului. Acesta a instrodus o temă simplă, cu umbrele unor monumente în fundal, dintre care lumea a observat cel mai repede Turnul Eiffel.

Când a fost îndepărtat logo-ul ăsta, a început seria de logo-uri cu litere Pac-Man, şi mascota Pac-Man.


Următoarea temă a renunţat la pătrăţele în favoarea unei plaje şi a unui logo nou, cu un font nou, Val, cu ocazia verii.
Dar pătrăţelele s-au întors, decolorate, pentru că plaja nu avea succes, introducând un logo nou, logo-ul actual.


Ei, cam aceasta a fost scurta istorie a umilului meu blog, sper că v-a plăcut. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu