14 iulie 2011

YouTube face schimbări

Screenshot. Click pentru mărire.
Bună, astăzi am intrat pe internet şi am făcut ceea ce fac de obicei. Deschid 3 taburi: Facebook, YouTube şi Twitter. Îmi verific actualizările, mă mai uit ce zice lumea, şi intru pe YouTube. Pun Fragment Eight de Kenneth Bagger, şi, spre surprinderea mea, playerul este negru. Mut cursorul pe video şi îmi apare un player diferit de cel de aseară. Prima mea reacţie a fost "Ce zi e azi? Iar fac ăştia farse?", apoi m-am gândit "YouTube se transformă în Metacafe!", după care am realizat "Ooo, e doar o schimbare. Nu arată rău... Bine, ba arată! Toate playerele sunt negre, doar YouTube era gri. Acum e negru!"
Nu mi-a pierit curiozitatea şi m-am dus imediat la butoanele de CC şi anotaţii. Şi ele sunt schimbate.

Playerul anterior încă este disponibil pe channel-uri dar bănuiesc că nu pentru mult timp, şi va mai fi disponibil în continuare pentru embed-uri.

Părerea mea, playerul vechi se potrivea mai bine cu layout-ul siteului, alb şi argintiu pe butoane, dar probabil că şi layout-ul va avea de suferit modificări negre.
Acuma sunt sigur că vei merge să vezi noul player. Spune-ne şi nouă ce părere ai! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu