24 ianuarie 2012

Jeg de muzică.

AM BORÂT.
Bine, știu că ăsta nu-i un mod obișnuit de a începe un post pe SLQ, dar mă gândeam care a fost apogeul muzicii și conform internetului, acum e apogeul muzicii. (apogeu = punct culminant)
Sunt de acord pe de o parte: există trupe care se bucură de succes și fac muzică bună, și ca să nu par pupincurist, nu o să dau exemplu (ca de obicei) Avenged Sevenfold. Dar o să menționez System of a Down, Gorillaz, Plain White T's, Rage Against The Machine, Red Hot Chilli Peppers.
Meanwhile în Iad, muzica care e mega-super-hiper-pizdu-mediatizată este muzica de căcat, de-am pula. (Scuzați.) Și de data asta nu am să o menționez pe Justin Bieber sau Rebecca Negru, o să pomenesc în mod foarte scurt de un video peste care am dat, m-am documentat despre artist ȘI AM BORÂT, așa cum am zis mai devreme. Vă las să muriți și voi, na. Borală plăcută!



(Like pentru post, nu pentru video.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu