4 ianuarie 2012

Super Meat Boy

Meat Boy - protagonistul jocului
Dacă până acum, pentru voi, gamerii, SMB însemna ceva legat de seria Super Mario, totul s-a schimbat odată cu intarea pe piaţă a succesului  Super Meat Boy. Acesta este un platformer indie lansat la finele anului 2010 de către Team Meat în colaborare cu Newgrounds ca o continuare a unui joc flash, Meat Boy şi este disponibil în varianta pentru Xbox Live Arcade, PC şi Mac. A fost anunțat și pentru WiiWare, dar din cauza limtărilor consolei de la Nintendo, develpoarea jocului pentru Wii a fost anulată. Acesta a fost nominalizat drept 'Cel mai bun joc al anului 2010'  şi 'Cel mai dificil joc' de către variate site-uri şi organizaţii de gaming, însă a şi câştigat la capitolul 'Cel mai bun joc indie' şi 'Cea mai bună coloană sonoră'.

Povestea jocului o continuă pe cea a flash-ului: protagonistul nostru, Meat Boy, o bucată de carne, îndrăgostit de Bandage Girl pleacă într-o călătorie pentru a o salva pe aceasta, care este răpită de Dr. Fetus. Jocul a fost aclamat de multă lume datorită graficilor retro, stilului de joc minuţos, sincronizării perfecte (şi vreau să adaug că dacă nu faci totul când trebuie mori) plotului şi coloanei sonore demnă de invidiat.
Henry Gilbert de la GamesRadar afirmă într-un interviu că, mulţumită intrigii şi suspansului creat de dificultatea jocului, acesta nu devine niciodată plictisitor, poate crea chiar dependenţă. Acesta critică nivelul de dificultate ridicat al jocului, spunând că din cauza acestuia nu poate acorda un 10/10 jocului.

În opinia mea de gamer care a trecut prin jocul de mai sus cu greu, vă pot relata câteva chestii legate de acesta ca să vă conving că-i un joc care chiar merită jucat, chiar dacă eşti fan RPG sau shooter sau horror. Jocul are 6 capitole, primul fiind The Forest, care cuprind în principal 20 de nivele, ultimul capitol având doar 5. Fiecare nivel are un timp de excelenţă. Dacă termini nivelul în timpul recomandat primeşti un award, A+, şi deblochezi varianta mai dificilă a nivelului. În fiecare din primele 5 capitole se asculd 20 de bandaje, collectible-urile jocului. La fiecare 10 bandaje colectate se deblochează un personaj sau un set de nivele bonus. Tot în fiecare din primele 5 lumi se pot debloca, prin warp zone-uri, câte un personaj nou. Înafară de protagoniştii poveştii care pot fi jucabili celelalte personaje sunt din alte jocuri, aşa că puteţi completa nivelele cu personaje din Half-Life, Minecraft, Braid, World of Goo, Aquaria, I Wanna Be The Guy şi multe altele. Mai am de adăugat că în joc ai vieți nelimitate; eu am murit de 4736 de ori până în momentul actual. Gata, că vă prea aburesc, mai jos aveţi un gameplay al jocului, iar dacă îl jucaţi sau nu, decideţi voi. (N-o să regretaţi!)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu