9 martie 2012

În capu' tău, Mohombi.

Fiind obișnuit să îmi redau reacțiile la anumite chestii aici pe blog, am să... oh, nevermind, îmi bag pula în ele introduceri. Trec direct la subiect. Știe toată lumea piesa epică de la The Cranberries, Zombie. Aia cu "In your heeeaaaad, in youuur heaaaad, zombiee".

No faza e că văd pe facebook un link, cu piesa asta. Și scria "Originalul ♥ nu Mohomby- In your head (mare cacat)! /:)". Și eu, mai întârziat un pic, de felu-mi, caut piesa cu pricina, văd că-i din decembrie în timp ce o ascult și îmi pare bine că nu am dat mai devreme de ea. Plină de auto-tune, sunete artificiale, și mă gândeam: ce pula mea are asta de a face cu Zombie? - când mi se  răspunde automat, la refren: "In your heaaaad, in your heaaaad, Mohombi" și îmi pică fața. Adică muie ăsta, care a inventat maneaua în engleză (da, la Bumpy Ride mă refer), are tupeul să remixeze o capodoperă? Păi futu-i rasa lui de negri. Mă uit un pic și văd că nici credit n-o dat nicăieri celor de la The Cranberries pentru piesă. După care aud "learn to say my name right" și mă gândesc "bă, stai un pic. Adică negru' ăsta o stricat o piesă așa faină pentru că nu-i  pronunță numele lumea bine? Să sugă pula.".

Trebuia să o pun pe blog asta, da' nu pun aici link de la piesă sau embed să nu ziceți că v-am ruinat viețile. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu