24 martie 2012

Mircea Little Troll

Că tot vine peste o săptămână 1 aprilie și știu că unii vă pregătiți cu farse colosale, eu încă îmi amintesc năzbâtii făcute cu ani în urmă, nu chiar de Ziua Păcălelii. Păi, ca o idee generală, postul ăsta aduce un plus Ghidului despre cum să îți omori timpul liber pe care vi-l recomand să-l citiți.
Okei, nu mă stresez cu flashback-uri în căpățâna-mi seacă, dar mi-am adus aminte de ceva chestie de pe clasa a 6a, când am ieșit cu doi colegi de la ore, eram un troll mic și atunci. Am intrat într-o alimentară maaare, în care se aflau doar cele două vânzătoare. După ce mi-am belit eu ochii pe-acol o vreme bunicică am purtat un dialog frumușăl (trollish) cu una dintre vânzătoare:
"-Puiule, te pot ajuta cu ceva?
-A, săr'na, da.. adică...
-Zi puișor, e vreo problemă?
-Ăăă, aveți biscuiți de-ăia cu cremă, cum le zicea..
-Eugenii?
-Aia-i. Aveți?
-Cuum să nu puișor, sigur că da. Avem cu cacauă, cu vanilie, cu lămâie..
-Oaaa, cu lămâie?..
-Da, da! Da, puișor, dorești?
-Eww, nu! Mie nici nu-mi plac eugeniile, dapăi cu lămâie!
-Ș-atuncea la ce mama dracului mai întrebi mă copil prost?! De-aia te trimite mă-ta la școală mă? De-aia? Să-nveți să-ntrebi ca bou'? Ieși afară mă nesimțitule!" - și m-a scos afară.
Plecând din alimentară, aflată la vreo 50m de stația de autobuz, care era pe partea cealaltă a drumului, am zis "fugiți bă!" către cei doi amici și am luat-o toți trei la fugă după un autobuz pe care scria mare și luminat "UNIREA" (cartierul în care locuiesc eu). Trecem strada pe roșu la semafor, autobuzul dă să plece din stație și ne vede, se oprește și deschide ușa. Eu mă întrept în pas alert către ușă și întreb pe nenea șoferu cu accent țărănesc Genuine Ardeal: "Ăsta cătă Bârgaie mere?" (Bârgăul fiind o vale cu mai multe sate gen Rusu Bârgăului, Prundu Bârgăului, Tiha Bârgăului etc.; therefore bârgău, plural bârgaie). Reacția șoferului: "Ce Bârgău îți trebe, dumnezău' tău de copil prost?! Vai dar futu-ți pizda mă-tii de prost!" și pleacă. Clar, o trebuit să-l aștept pe următoru autobuz, but as they say, totally worth it. 
Hope you enjoyed my story. 
Cheers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu