23 aprilie 2012

Dirty language.

După cum puteți observa de mai bine de un an încoace, motto-ul blogului meu este doar un îndemn, nimic respectat. Astfel, "think positive", o frază care te face să te gândești la curcubeie și unicorni este imediat scoasă din peisaj de numărul exhaustiv* de postări negativiste.
Bineînțeles că lumea mi-a mai spus "uite bă ce figuri are ăsta-n el, tăt scrie despre nemulțumiri" însă asta nu o să mă determine să îmi schimb felul de a fi și de a scrie, așa cum și-au schimbat trupa Alb-Negru genul de muzică.
Unde am vrut să ajung cu chestia asta? Păi, uite aici:

Spre bucuria unor prieteni din și dinafara zonei în care trăiesc eu, care știu că vor aprecia postul ăsta, aduc după lungi așteptări o listă de vorbe de duh, limbaj vulgar și înjurături, practic, dintre favoritele mele, pe care obișnuiesc să le folosesc în momente critice.

WARNING: Urmează limbaj nerecomandat anumitor vârste, celor care detestă vulgaritatea sau nu gustă umoru vulgar. This post is made for fun.
  • fută-te Dumnezo-ntre sprâncene și de ț-ar băga pula-n gingii.
  • băga-s-ar dracu-n capu' tău de imbecil avortat.
  • duceți-vă cu toții-n pula mea că-i destulă pentru toți.
  • săpa-mi-ai răsadul de ridichi de sub coaie.
  • uita-m-aș urât la mă-ta cu ochiul din pulă.
  • nu mai schimba rujurile că-mi faci pula curcubeu.
  • o mai dor pe mă-ta genunchii?
  • căca-m-aș pe mormântu' tău, să aibă mă-ta-n ce înfige lumânarea.
  • dă-ți jos fața, că-mi trebe' curu-napoi.
  • rupèu-ar caii hamurile trăgând pula din mă-ta.
  • mă-ta-i ca un congelator, toată lumea își pune carnea-n ea. 
  • mâncau-ai căcat până faci indigestie.
  • da-ț-ar Dumnezo bube-n cur și mâini scurte.
  • fută-te Dumnezo și înjerii di pă cer, azi și nu mâine.
  • băga-ț-ai râme-n nas și înghiți-le-ai cu tăt cu flegmă.

Cam atât îmi amintesc, hope you laughed, să nu văd comentarii de-alea "ce retardat ești", dacă mai aveți, le puneți în comentarii. Cheers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu