29 aprilie 2012

Guest post: Despre Facebook

Salut, eu sunt Raluca și ăsta este un guest post.

Astăzi aş vrea să vorbim despre ceva foarte comun în secolul XXI, şi anume Facebook-ul. Mai nou au început si persoanele vârstnice să îl utilizeze, lucru ce mă încântă, dar mă şi sperie în acelaşi timp, din moment ce cea mai bătrână persoană care a utilizat această reţea de socializare avea cam...102 ani! Şi, şi mai culmea, a ajuns să atingă numărul maxim de prieteni, adică 5000, doar pentru faptul că avea o vârstă aşa de înaintată!

Anyway, ideea e că acum cam oricine are un cont pe facebook, inclusiv animalele. Da, animalele! Sincer, pe mine chestia asta mă cam tulbură . Adică, acum câteva zile am primit friend request de la  un (alt) câine. Ştiu că eşti un stăpân mândru, dar, mie mi se pare cam penibil. Şi,  for godness’ sake, ce statusri poate uploada o mâţă, sau un câine, hamster, papagal, peşte, poropopircăriţă etc.?

O altă frustrare ar fi cerşitul de like-uri. Adică, eu dau like la ce îmi place, nu la ce mă obligă alţii. Şi acum, serios, de câte ori vi s-a cerut like la o poză care să nu fie făcuta cu telefonul, editată cu un program de nimic şi în care personajul principal să nu aibă duckface (bot)? Mie aproape niciodată. Pentru că pozele care merită like-uri, în majoritatea cazurilor, au.  Sau acum tot din categoria frustrărilor legate de poze, pozele cu tot felul de caractere din seriale, în care eşti etichetat...degeaba! Mie îmi place ca în pozele în care sunt etichetată sa se vadă măcar faţa mea. Cer prea mult?

Acum, ultima chestie negativă pe care o aduc în discuţie sunt statusurile. În mare parte citate de dragoste înecate în emoticons, presărate cu înlocuirea literelor precum: ţ, ş, c, cu: tz, sh, k. Sau, pe ici pe colo, litere înlocuite cu cifre sau simboluri. De ce? Apăi ca să pară cool. Dacă le trebe neapărat să fie „şmecheri ”, să scrie ceva inteligent acolo, şi atunci gata. Şi fără emoticonuri stupide şi overused precum ( :P , :D , :) ) It’s freaking me out!

Dar,  în încheiere mă simt datoare să spun că există şi pagini incredibile pe Facebook,aşa cum există  şi oameni minunaţi. Eu am cunoscut nişte persoane destul de importante pentru mine aici, care chiar scriu chestii inteligente, au poze funny and so on. De asemenea există şi pagini care îmi fac ziua mai bună, so, keep up the good work, Mark Zuckerberg and remove that useless Timeline! That's all for today, Raluca here, cheers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu