9 martie 2011

Frustrant ep. 3 - Piese ce ţi se lipesc de creier.

Ştii cum îi când ai o melodie în cap şi nu o poţi scoate din cap, şi o tot fredonezi în continuu şi vrei să ştii cum se numeşte dar nu poţi şi mori de ciudă?
Aşa am păţit eu. De vreo două săptămâni am o melodie pe care o ţin minte dintr-un film, ştiam că era o secvenţă unde o tipă intră într-un spital într-un halat alb (mă rog, era palton) şi fluieră o melodie foarte sonoră. Şi caut pe Gogule chestii de genul "Addicting song that begins with a whistle" şi tot ce am găsit era Wind of Change şi porcării rap. Şi nicăieri cântecul ăla. Apoi intru pe mess şi vorbeam cu o prietenă, Mădă:
"-Ahh. Am o melodie în cap de vreo două săptămâni, e cu fluierat şi nu ştiu cum îi zice.
-E cumva din Kill Bill?
-Poate.
-. . .
-Păi, da că ştiu că o ştiu dintr-un film.
-Hmm. Asta e?
-DAAAA!!! Mulţufoartemesc!
-=)))"
Şi pun pariu că acuma eşti curios care era cântecul. Ascultă-l, dar nu e vina mea dacă îţi rămâne şi ţie în cap, bine? Melodia e Whistle Theme din Kill Bill, dar originalul se numeşte Twisted Nerve. Nu e nicio diferenţă între ele, doar că Twisted Nerve are şi versuri.

Ni şi scena de care vorbeam cu tanti cu "halatul alb":


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu