31 martie 2011

Ziua păcălelilor.

"Apriliş, bolundiş,
Mie-mi vine să mă piiiş."
Lume, mâine va fi ziua păcălelilor. Ziua farselor, întâi aprilie sau cum vrei să-i zici. Aşa că pentru cei cu mai puţine idei într-ale păcălitului, vă cam zic ce am mai făcut eu în anii trecuţi.

• Păi, anul trecut îmi amintesc că am sunat-o pe mama să iasă la poartă la servici că trece bunicul să îi dea ceva. Şi am ţinut-o în stradă vreo oră, până m-a sunat că de ce nu mai vine, şi am întrebat-o de dată.

• Tot anul trecut l-am trimis pe tata că mă doare capul, la farmacie să cumpere clorură de natriu, adică sarea pe care o punem în mâncare. A ajuns la farmacie, şi vânzătoarea aia a  început să se râdă de el şi a zis ceva de genul "dom'le, azi e 1 aprilie, cineva râde de tine".

Farse făcute de televiziuni, posturi radio, website-uri sau oameni sunt prezente pe Wikipedia, aici.
Baftă la fărsuit! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu