3 martie 2011

Frustrant ep. 1 - Ce mai e şi cu şcoala asta.

Faza cu întrebările parcă avea să vestească că urmează o serie de posturi mai de genul ăsta. Era un episod pilot al noii serii. Azi încep o serie de posturi noi numite "Frustrant", pentru că "Enervant(e)" sau "Chestii care mă enervează" e arhifolosit. Nu cred că tre' să spun ce voi scrie aici că se-nţelege. 
Hai să încep cu o mică întrebare: Tu ştii cum îi când stai şi toceşti pentru un test şi ştii perfect, dar uiţi, dar tot ştii ceva să iei notă mărişoară, şi pierzi 3 ore tocind? Păi, eu ştiu şi ceea ce mă enervează îi că tocesc mult, şi a doua zi scot foaia pe bancă, şi profa zice "Nu mai dăm test, copii.". 
Atunci mă enervez de-a dreptul şi m-apuc alături de alţi colegi în aceeaşi situaţie s-o înjurăm pe profă de-i sar capacele, dar să nu ne-audă. Adică noi ne spetim învăţând şi rupând vârfuri de creioane şi terminând paste de pix câteva ore din duminica preţioasă prin timpul liber dat şi tu vii ca o paraşută şi ne zici că nu dăm test, că am învăţat degeaba?!
Sau, alta. Am lipsit de la şcoală o săptămână. Între timp, colegii mei au învăţat oasele şi muşchii la biologie şi au dat test. Eu trebuia să dau test în prima zi în care am venit din oase şi muşchi. Învăţ în ora de română, de mate şi când ştiu perfect, ca să vezi! Vine şi ne zice că noi n-o să dăm testu. Păi, tu, de ce am tocit eu în ore când puteam să dorm dacă nu dau test?! 
La mate vine profu în clasă şi îl strigă pe un coleg:
-Azi e în 2 martie, răspunde numărul 2 în catalog. Emy, la tablă!
-Vai, dom' profesor, ieri am avut toată ziua antrenament şi am ajuns la 9 acasă şi mi-am făcut temele, unde să mai învăţ?
-Nu-mi pasă.
-Dar...
-Cât e (a+b)²?
-Păi (a+b)² = b dacă a este un...
-Bă, ştii?
-Păi nu prea.
-Bine, bă, domnule, PATRU!
No, şî de ce i-o dat patru la săracu' Emy? El îi orcum prost şi mai are un 5 şi un 6, la ce i-o dat patru?!
La desen "nu avem voie să vorbim". Dacă vorbim, trebuie să facem ceva să o impresionăm pe profă, orice: dans, cântat, poezie, un banc bun etc. Şi dacă nu o impresionăm luăm 4 că am vorbit. Dacă mă va pune să o impresionez vreodată, îi cânt asta ca să o impresionez. Măcar să aibă de ce să-mi dea patru.
No, gata, că mă prea enervez. Pe tine ce te deranjează la şcoală?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu