17 decembrie 2010

Ce este un cocalar şi de ce îi urăsc eu pe ei.

Salut!
Azi m-a enervat unu', nu dau nume să nu fac reclamă. M-a enervat un cocalar. Da' rău. Şi azi scriu de ce urăsc eu cocalarii.
Definiţie:
cocalar, cocalari s. m. 1. țigan bișnițar. 2. șmecheraș de cartier. 3. (peior. – între rromi) țigan de cea mai joasă speță.  (sursa: DEX Online)
Motive:
1. Ei este tari, în primul rând, că ascultă manele. Gusturile nu se discută. Adică, nu că aş avea ceva special cu manelele, înafară că sunt un gen de muzică provenit din ţigani (că nu-mi place cum sună rromi), dar dacă ei ascultă zilnic pe Taraf TV, Guţă, Salam, Fernando, Romeo Fantastic şi alţi nuştiu care de nuştiu unde, atunci ei sunt şucari rău de tot, pe sistem.
2. Scriu oribil. Cum zicea şi Naicu, sunt vai de capul lor.
Demonstraţie: Dak tsye nu`tsy plashe km skryu eo, atunshi sa the duky sats`i day fokh.
Arată a ceva de prin Africa, nu? Traducere: Dacă ţie nu-ţi place cum scriu io/eu, atunci sa te duci să-ţi (săţ-i?!) dai foc. Exact ceea ce spuneam. Nu respectă nimic (dublă negaţie) din ce înseamnă scriere corectă a cuvintelor, nici din gramatică.
3. Felul lor de a se îmbrăca, accesoriza. Ei poartă numai "firme", bineînţeles, făcături de Adidas, Nike, Puma, Reebok şi renumitele printre ei şi nu numai: Versace, Gucci, Dolce&Gabanna, Armani, etc. Veste de fâş, cu blugi rupţi, adidaşi strălucitori, cu vreo 2-3 numere mai mari să arate bine, cămăşi şi pulovere prea colorate, deloc asortate, chiar ţărăneşti.
4. Se comportă oribil: urlă, fug, râd să-i vadă toată lumea, se dau în spectacol, crapă seminţe şi scuipă în mijlocul străzii, mănâncă cu gura deschisă şi nici nu mai continui.
5. Parfumuri ieftine şi contrafăcute: put, de te îndoaie.
6. Ei nu se uită la ei, da' critică pe restu: care vorbesc mai elevat, sunt mai civilizaţi, au note mai bune ca ei, au un anturaj mai bun, se îmbracă mai stilat, ascultă muzică bună, scriu corect, nu se dau mari etc.
Concluzie:
Cei ce sunt de acord cu mine, vă rog să comentaţi. Cei ce vă regăsiţi în postul ăsta, vă rog şi mai tare să lăsaţi un semn de viaţă (nu că aş vrea să mi se adune toţi cocalarii pe blog).
Sfârşit!
EDIT [22:05] : E postul cu numărul 50! <:-P

14 comentarii:

  1. de acord cu tine (:|.
    si in plus se cred foooarte bazati si ca nimeni nu le poate sta in calea "fericiriiii " . 8-|

    RăspundețiȘtergere
  2. @diana: bazaţi e puţin spus.
    @iana(Anonim): acelaşi comentariu l-o lăsat şi Oana de la voi pe videoclipu' ăsta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ptca esti gay de aia dute dati o sapunea pe lustra

    RăspundețiȘtergere
  4. @iana: toţi de la voi din clasă sunteţi aşa? (cu "bine bă") :))
    @Anonim: chiar tu eşti dovada a ceea ce am scris. Punctul 2 şi 6. Te-ai făcut singur de câcat. >:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @iana.:aleluia^:)^. îţi merge numele. b-). bine tu! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. eşti, nu te crezi bazată. e o diferenţă. cocalarii se cred bazaţi şi nu sunt. :>

    RăspundețiȘtergere
  7. niste gunoaie,niste scursuri,eu nu stiu de ce a trebuit sa le aloci timp si spatiu??? cu atat mai mult nervii tai? nu-i consuma neeficient!

    RăspundețiȘtergere
  8. @mama lu*SI: le aloc timp şi spaţiu pentru ca să vadă că lumea nu este încântată de ei. nu am scris "gunoaie" şi "scursuri" să nu-i jignesc. nervii mei? nu mi-i consum. acel Anonim a dovedit încă odată ceea ce am scris.:))
    @yluu: mie-mi spui? :>

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai atâtea motive ca să-i urăști!

    RăspundețiȘtergere