18 decembrie 2010

Imaginaţie

Ei bine, la română am avut de scris o compunere de o pagină A4 pe o anumită temă: aventuri/de dragoste/poliţist/SF Eu am ales SF, gen care îmi place de când am citit prima carte SF, "O tabără de coşmar"/"Camp Creepy Time". În 2012 o să apară şi ecranizarea. Iată ce a ieşit din compunerea mea narativă-ştiinţifico-fantastico-documentar:

Extratereştrii


Extratereştrii, pozaţi de localnici.
În 2010, după nenumărate eforturi de a dovedi că nu suntem singuri în Univers, după ce tehnologia şi-a dat tot ce avea mai bun ca noi, pământenii, să aflăm care sunt fiinţele cu care convieţuim, ni s-a dat răspunsul, dar nu de NASA, sateliţi sau alte programe de vizualizare cosmică, ci chiar de locuitorii unei planete despre care s-ar zice că orbitează undeva între Neptun şi Pluto.
"Prietenii" care dădeau târcoale Pământului sunt nişte creaturi cu capul mare, ochi bulbucaţi şi negri, cu două crăpături în loc de urechi, două găuri mici în loc de nas, o gură scurtă, îngustă, cu o piele aspră, verzuie şi scoţând un sunet ascuţit şi deranjant. 
Un extraterestru a căzut din navă,
dar s-a urcat înapoi.
Cam aşa zic localnicii unui cartier din oraşul Sandwich, Illinois că sunt creaturile care le-au invadat teritoriile. Ei mai zic că fiinţele aveau patru membre cu câte două degete fiecare, subţiri, cu terminaţiile degetelor ca nişte ciupercuţe. Ei călătoreau cu un fel de avion rotund, cu multe beculeţe, fără aripi sau elice, scoţând un vâjâit puternic.
Localnicii relatează că în cursul nopţii de sâmbătă spre duminică s-a lăsat o zăpuşeală de nemaipomenit,, trezindu-i din somn. Au ieşit afară, uluiţi cum cerul se lumina şi trei mari OZN-uri aterizau pe Pământ.
De atunci, NASA încearcă să-i contacteze pe oaspeţii neaşteptaţi. Poate că într-o zi vom merge în schimb de experienţe la ei.

Sfârşit! >-)

4 comentarii: