16 decembrie 2010

Cu coaiele înainte!

Ştiu că titlul nu sugerează decât prostie, dar e singurul titlu care a venit în capu' meu când m-am pregătit să postez.
De ce postez asta? Pentru că am intrat în finală! \:d/
La ce? La Coiul de Aur 2010, concurs susţinut pe naicu.ro. M-am chinuit mult cu commenturile, mai ales că a fost perioada tezelor şi no', era greu. Acum mă mulţumesc să spun că deocamdată sunt liniştit: -am scăpat de teze; -am intrat în finală (deşi nu mă aşteptam).
Următorul post va fi cu clipul pe care vi l-am promis, de ieri, din ziua de servici la poartă.

3 comentarii:

  1. Acuma nu te culca pe-o ureche. Adună-ţi minţile că urmează proba de foc.

    RăspundețiȘtergere
  2. oricum meritai,pe bune.ai comentat mishto mereu,ptr varsta ta esti tare! sa vedem cine pune mana pe el??? sper sa fie obiectiv naicu.iti doresc bafta!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Naicu: nici n-am de gând să dorm. mă oregătesc pentru ce va fi mai greu, că, de' e vacanţă!;))
    @mama lu*SI: mulţumesc ;;).

    RăspundețiȘtergere