30 decembrie 2010

Recapitulare.

Dragi cititori, ladies and germans, cu ocazia penultimei zile a anului 2010, voi încerca să îmi aduc aminte o memorie din fiecare lună. Că e 2011 fără 31 de ore. (Postul fiind scris pe la 15:00 PM.)
1.Ianuarie:
Nu îmi amintesc. Aaa... ba da!. În noaptea de revelion, cam în a doua oră de 2010, Franco mi-a luxat mâna. Mi-a pus piedică pe scări şi
dus am fost. Şi mi-am început anul cu dreapta.(Luxată.)
2.Februarie:
Ăăă...îîî...chiar nu îmi aduc aminte. Scuze.
3.Martie:
Păi, a fost ziua lu' Ema, la care m-am răcit de nu am ieşit 9 zile din casă. =))
4.Aprilie:
Am fost în Franţa, cum aş putea să uit?. L-am cunoscut pe Hugo şi WIlliam, a fost adorabil. Nu uit Parisul, Turnul Eiffel, Le Louvre, Notre Dame de Paris, Champs-Elysees...
5.Mai:
Păi, în mai chiar nu s-a întâmplat nimic imortant.
6.Iunie:
Ooo... în iunie am luat vacanţa, mi-am pierdut prima şesime din vacanţă înotând pe uscat în caniculă. Şi a fost ziua mea.
7.Iulie:
Deci, la început am fost la Figa, şi am făcut insolaţie. Apoi mi-am vopsit bicicleta, apoi mi-am re-vopsit-o. Apoi, în 24.VII.MMX mi-am inaugurat blogul.
8.August:
Ooo, în august a fost super. L-am revăzut pe Roger, am fost la Nacu, erau să mă muşte cânii. Am zugrăvit. (Nu eu, personal.) Am fost la Borşa, am stat 5 zile. A fost beton.
9.Septembrie:
O început şcoala. Şi nimic mai mult.
10.Octombrie:
Nu multe, mi-am schimbat telefonul.
11.Noiembrie:
Nimic bun de amintit.
12.Decembrie:
Ei, acum, se termină anul şi eu nu prea am amintiri speciale. Ba da! Multă zăpadă, bulgări, săniuş, pârtie.
DISCLAIMER:
Aţi putea zice că am avut un an plictisitor, dar eu am ilustrat numai ce mi-am amintit pe moment. Că dacă stau să mă gândesc, pot scrie un articol pe Wikipedia.
E -6 grade Celsius afară la ora 15:03 PM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu