26 decembrie 2010

Scrisoare unui nevinovat.

Salut din nou!:). Azi am să fac publică prima mea poezie. Am scris mai multe dar asta e prima pe blog. Lăsaţi părerile.

Scrisoare unui nevinovat
Va veni odată clipa când in urmă vei privi,
Şi vei vrea să reînvie multe lucruri, nebunii.
Dar trecutul se ascunde, nu revine niciodată,
Numai amintirea spune că aşa a fost odată.


Te gândeşti cu curaj la tot ce s-a intâmplat,
Însă curajul se pierde pe parcurs, căci ai uitat
Cum este să-ţi aminteşti de tot ce te-ai bucurat
Cum e să lupţi, să iubeşti. Dar acum eşti vinovat,

Eşti închis, condamnat. Nu vei mai veni acasă.
Nu o să-ţi mai vezi vreodată familia stând la masă,
Şi spunând cuvinte calde, cu iubire şi oricând.
Nu vei mai vedea lumina, acum poţi dormi plângând.

Şi lăsând-o la o parte fiindcă amintirea doare,
Te poţi gândi hotărât că vei muri în închisoare.
Eşti condamnat, poţi muri. Acum un timp n-ai ştiut
Că vei deceda aici, dar nu e nimic de făcut.

Poţi aştepta sfârşitul, în mână cu poza lor:
A mamei, a soţiei, şi a copiilor.
Şi cand va sosi şi vremea, îşi vor aminti de tine,
Un om nevinovat ce a vrut să facă bine,

Şi a fost luat, arestat, şi rămâne amintirea,
Unui om pe care l-a lovit nenorocirea.
Aceasta e povestea unui om ce-a vrut să spună,
În serios sau poate-n glumă, adevărul sau minciună.

© Myrciu, 2010

3 comentarii:

  1. mircea, tu esti ?! :O.
    mama miaa!.
    il intreci pe eminescu b-).
    :>.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mada: am prins un moment special. :>
    @Diana: Eminescu nici nu stia cum il cheama cand scriam eu balade.=))))

    RăspundețiȘtergere