16 decembrie 2010

De servici!

Am promis că postez aventurile din ziua de servici. Inclusiv la Emy, cel care mi-a fost alături în 7 ore de pierdut timpu' la uşa şcolii.
Faze memorabile:
1. Am mers la 2 să anunţăm să vină după mere şi Emy o luat o trântă de tot s-o împrăştiet. =))
2. Ascultam heavy metal în căşti şi dădeam din cap ca nebunu şi directoarea se uita la mine pe geam şi îşi făcea cruce .=))
3. Ne-o trimis mama lui Emy pizza vegetariană şi avea vreo 20 de legume, fără nici umpic de carne. Şi Emy şi-o aruncat legumele în budă. =))
4. Era să trec prin geamu' uşii ce desparte intrarea de hol (am căzut cu scaunu'). =))
5. Am făcut un "reportaj" la caterincă. L-am pus pe You Tube. Iată ce-o ieşit:
6. În clip, Emy citeşte Mariana în loc de Marian. :))



Şcoala se numeşte Şcoala Generală "Avram Iancu".
Am pus şi poze. Dă click pe ele ca să le vezi complet.
Emy pe coridor.
 Îmi pare rău că nu l-am pozat şi căzând.
Tot numele lui Emy - tot de mine.

Avram Iancu - Responsabil cu incendiile
Emy - de mine

Mircea - tot de mine

5 comentarii:

  1. no' bine.:)) ori suntem nebuni, ori nu mai suntem :)). ca pe Târgu Ocna :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ce faain v.ati distrat :)).
    saraca directoare ! =)).

    RăspundețiȘtergere
  3. deci practi tipul acela a apostat un scartz si ia dat o perversa ca pe gene 3 si ia deschis corpul in doua :))

    RăspundețiȘtergere