22 decembrie 2010

Leapşă caracteristică.

Leapşă


Principala trăsătură a caracterului meu: umorul.
Calitatea pe care o prefer la un bărbat: nuştiu d'astea!
Calitatea pe care o prefer la o femeie:
amabilitatea, simţul umorului, inteligenţa, frumuseţea, etc.
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: mă susţin oricând am nevoie şi ţin la mine ca la un prieten adevărat.
Principalul meu defect: lenea, vorbăria.
Ocupaţia mea preferată: cântatul.
Visul meu de fericire: să existe şcoală mereu ca în ultima zi de şcoală din 2010: mate, sport (în clasă, fără prof), engleză (cu profa, liberi la orice), dirigenţie.
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: să moară Gibilan =)). nuştiu!
Ce-ai vrea să fii?: cântăreţ, programator, IT manager, avocat, prof. de rusă. :))
Ţara în care aş vrea să trăiesc: Rusia, Franţa, Anglia, S.U.A., Elveţia.
Culoarea preferată: albastru, verde, galben, mov.
Floarea preferată: floarea de cactus. b-)
Pasarea preferată: tucan.
Prozatorii mei preferaţi: Jeff Guinn, Dann Gershon.
Poeţii mei preferaţi: A. Păunescu, O. Paller, G. Vieru.
Eroul meu preferat: Ed, Edd şi Eddy; Johnny Bravo; Dextăr.
Eroina mea preferată: Bubbles Powerpuff. :))
Compozitorii preferaţi: Ciprian Porumbescu, Giuseppe Verdi.
Pictorii preferaţi: V. Van Gogh; P. Picasso.
Eroii din viaţa reala: Dan Diaconescu =))))
Eroinele din istorie: Joana D'Arc.
Băutura şi mâncarea preferată: Schweppes/Fanta Madness şi Spaghetti.
Numele preferat: îmi plac numele ruseşti: Aleksei, Aleksandr, Mihail, Ivan, Piotr; dar şi Richard, Angus, Joe, Kath, Jessy.
Ce detest cel mai mult: minciuna şi suferinţa, muştarul şi măslinele.
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Napoleon.
Fapta militară pe care-o admir cel mai mult: vitejia celor ce au murit în decembrie 1989.
Darul natural pe care-aş vrea să-l am: să pot înţelege şi vorbi orice limbă de pe Pământ.
Cum as vrea sa mor: electrocutat sau fulgerat. x_x
Starea de spirit actuală: plictisit.
Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: greşelile simple, inofensive, nelegate de relaţii.
Leapşă luată de la Milii, o dau mai departe tuturor.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu